سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از کجا جوراب افزایش قد بخرم؟جوراب بلند کننده قد سیلیکونی 10 سانت

باید بدانید اول از همه تغذیه مناسب این هورمون ها را شاداب و فعال نگه می دارد و به جوان سازی کمک می کند. در وبلاگ خودمونی قبلی به غذاهای مفید اشاره بفرماییم  و در اینجا به طور کامل به آنها  خواهیم پرداخت. برای بلند شدن  قد، ایده های این بخش را در رژیم غذایی هم وجود دارد البته در کودکی جواب میدهد یا حتی ورزش کردن هم در بلند شدن قد تاثیر دارد هر چند زنتیک هم موثر است و کسی که قد کوتای از بدو تولد دارد نباید توقع داشته باشد با انجام این کارها قدش خیلی بلند شود اما میتوانید مقداری قد خود را افزایش بدهد . 

 

 

 

چه مواردی قد انسان را تعیین خواهد کرد

 



چه مواردی قد انسان را تعیین خواهد کرد :


اول از همه ژنتیک جنسیت شرایط و بیماری نوع ورزش ها تغذیه ژنتیک تاثیر زیادی بر قد انسان دارد. مطالعات روی دوقلوه ثالت کرذه که ژنتیک بزرگترین عامل در تعیین استایل بدنی افراد است. اگر پدر و مادر شما عزیزان دل فردی قد بلند است ، احتمال قد بلند شما فرد نیز بیشتر است. اگر پدر و مادر فردی کوتاه قد میباشد، پس کوتاهی قدشما طبیعی است. جنسیت یکی دیگر از عوامل بیولوژیکی است که در تعیین قد مردان و زنان نقش دارد

 

 

از چه سنی می توانید شروع به رشد قد نمایید

 

 

 

 

از چه سنی می توانید شروع به رشد قد نمایید  :


برخی از افراد بر این باورند که طناب زدن می تواند قد کودکان را نسبت به سایر ورزش ها افزایش دهد. برخی از افراد بر این باورند که کودکان تا 25 سالگی به رشد خود ادامه می دهند. تاکنون هیچ مدرک علمی برای اثبات این باور ارائه نشده است. شبکه های اجتماعی تبلیغات دروغینی مانند هورمون رشد  منتشر می کنند. بسیاری از مردم طعمه این ادعاهای نادرست شده اند. معمولا مردان تا پایان سن 22 سال و در خانم‌ها تا پایان 18 سال میباشد.

 

 

 قد بلند شدن

 

 

 

سخن انتهایی :

 

آرزوی بسیاری از مردم قد بلند شدن است. همه دوست دارند قد بلندتری داشته باشند و به دنبال حرکات کششی برای افزایش قد خود هستند. اما به یاد داشته باشید، برای اینکه همانطور که هستید زیبا و پیچیده به نظر برسید، لازم نیست با استانداردهای زیبایی جامعه مطابقت داشته باشید. مهم است بدانید که ژنتیک بیشترین تأثیر را بر قد دارد. همان تور در در ابتدا مقاله خدمتتان گفتیم ورزش، رژیم غذایی و خواب کافی در افزایش قد موثر نیستند.


ارسال شده در توسط mazbaz