سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از کجا جوراب افزایش قد بخرم؟جوراب بلند کننده قد سیلیکونی 10 سانت

آشپزخانه و سینک ظرفشویی قلب تپنده یک خانه هستند و امروزه انواع مختلفی سینک وجود دارد و مشکل تمامی این سینک ها پاشیده شدن اب به اطراف سینک است که هر کاری کنید باز هم پخش خواهد شد و متخصصان این امر محصولاتی همچوم سینک ابینه سینک های دیگر را راهی بازار کرده اند. یکی دیگر از مشکلات انهایی که اجاره نشنی هستند میترسند که دیوار اشپزخانه انها بخاطر این مسائل خیس شوند و با خرید این محصول متیوانید تا حدود زیادی از پاشیده شدن اب به خود و اطراف خانه جلو گیری نمایید و در ادامه میخواهیم توضیحات دقیق تری برایتان بنویسم پس با ما باشید.


وقتی به تمیز کردن آشپزخانه فکر می‌کنیم، ذهنمان معمولاً روی ظروف، سینک، میز و حتی کف می‌نشیند. با این حال، کابینت آشپزخانه ما ممکن است نیاز به کمی اصلاح داشته باشد. برای یادگیری بهترین روش تمیز کردن کابینت‌های آشپزخانه، حتی پس از همه کثیفی‌ها، پاشیدن‌ها و چربی‌های آماده‌سازی غذا و شب‌های مفرح خانوادگی که می‌تواند پشت سر بگذارد، ادامه دهید.کابینت آشپزخانه برای نگهداری ظروف است نه چربی. متأسفانه، کابینت‌های چوبی به دلیل قرار گرفتن در آشپزخانه، مستعد ابتلا به انواع چربی، کثیفی و آلودگی هستند. ما شما را در چند مرحله ساده با تمیز کردن کابینت‌های آشپزخانه چرب آشنا می‌کنیم—تا بتوانند عشق مورد نیاز خود را دریافت کنند و شما بتوانید بر روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید.



آبگیر سینک سیلیکونی ژله ای آشپزخانه به چه دردی میخورد+ اموزش نصب



چیکار کنیم اب سینک به اطراف نپاشه :

برای این کار باید فاصله شیرتان در حد ممکن کم باشد و سعی کنید یک ابکش داخل سینک تهیه فرمایید و بدون هیچ دردسرس همراه با ابگیر سینک میتوانید تا حد زیادی از خیس شدن جلوگیری نماید.

 



آبگیر سینک سیلیکونی ژله ای



سینک ظرفشویی باید هر چند وقت تمیز شود :

این بستگی به میزان استفاده شما دارد و دقیقا برای هر خانه متفاوت است اما بهتر است در وصتر کثیف شدن حتما شسشتو داده شود اما اگر کثیف است و و حال شسشتو را ندارید حتما از توری های ابکش داخل سینک استفاده کنید.با این حال، کپک و باکتری تنها چند تهدید رایج برای سینک شما هستند. لکه ها نیز می توانند ایجاد شوند و به نوبه خود شما را دیوانه کنند. برای مقابله با این موضوع می توانید ازو اتیکس جهت ضد عفوی استفاده کنید و نیازی نیست که پاک کننده های گران قیمت مثل نانو استفاده کنید.



آبگیر سینک سیلیکونی ژله ای


برق انداختن سینک ظرفشویی :

معمولا خیلی افراد از جوش شیرین و سرکه جهت برق انداخت استفاده میکنند اما با وایتکس هم سینک تمیز میشود البته باید نگاه کنید که عمکر سینک ظرفشویی شما چقدر است و طبیعتا اگر رنگ رو رفته است توعق نداشته باشید مثل قدیم برق بی اندازد اما معمولا سینک ها چه سنگی و استیل باشند عمر طولانی دارند و با هر بار تمیز شدن براقیت خاصی پیدا میکنیید.

 

 

 



ارسال شده در توسط mazbaz